Çocuk Kitapları İçin Yepyeni Bir Site

lokum çocuk kütüphanesi

Sevgili 2 Balık Esra blog dünyasının bana kazandırdığı değerli insanlardan biri. Namı diğer ''Esoş'' tam bir çocuk kitapları tutkunu. Öyle böyle değil sahiden çocuk edebiyatına tutku ile bağlı .

İşte bu sevgili blogdaşım Esra sadece çocuk kitaplarından bahseden bir site kurdu kendine. Çizer Özlem Korçak da yukarda gördüğünüz nefis görseli hazırladı. Bakmayan pişman olur benden söylemesi.

İçimizin giderek daha çok karardığı, ''Daha kötü ne olabilir ki canım'' deyip her gün daha kötü şeylerin olduğu bu sevimsiz zamanlarda harika resimlerle , naif metinlerin arasında kaybolmak bana çok iyi geliyor. Herkese de iyi gelir sanıyorum.


lokum çocuk kütüphanesi
lokum çocuk kütüphanesi

Tutkuyla aşkla bir şeye bağlı olmak ne güzel , çok takdir ettiğim hatta kıskandığım bu durumu Esra'da gördükçe ben de mutlu oluyorum. İnstagramda @lokumcocukkutuphanesi hesabını takip ederseniz ne demek istediğimi anlayabilirsiniz. Çok güzel bir web sitesi mevcut ayrıca. Çocuklarınıza kitap seçmek için kullanabilir ya da içinde mutlulukla kaybolmayı seçebilirsiniz.

Sitede bulunan yetişkinlere resimli kitaplar listesine ben bayıldım. Benim kitaplığımda olmayan pek çok kitap var. Hemen sipariş etmeli. Shaun Tan'ın Kızıl Ağaç'ı bu listede benim favorim.

Eline sağlık Esra. Bu kütüphane bir gün gerçek olacak, biz de ziyaret edeceğiz değil mi?

Etiketler: , , ,